Ta strona używa plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Rozumiem

55 235 29 58
elblag@koni.pl
55 233 82 33
salon@koni.pl

Działamy dla Was już od 24 lat!

Oprogramowanie oraz systemy informatyczne dla mikro, średnich i dużych przedsiębiorstw

Szeroki zakres usług doradczych

Obsługa informatyczna oraz zarządzanie infrastrukturą

Serwis

Aplikacja Serwis jest modułem serwisowym pozwalającym na kontrolowanie bieżącej obsługi serwisu wraz z rozliczeniem klientów. System został stworzony z myślą o firmach poszukujących bardzo przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu serwisowego.

Serwis umożliwia łatwe wyszukiwanie, przyjęcie produktu do serwisu, rejestrację jego przeglądu/naprawy oraz wydanie urządzenia Klientowi. Zapewnia automatyzację operacji serwisowych oraz łatwy dostęp do informacji o stanie realizacji.

CO UMOŻLIWIA PAŃSTWU PROGRAM?

  • Łatwe rejestrowanie przyjęć, napraw i wydań urządzenia,
  • Wydanie materiałów do zlecenia serwisowego i rejestracja usług (operacji wykonywanych),
  • Wystawianie zleceń wewnętrznych - dostępne w wersji współpracującej z Systemem Symfonia ERP,
  • Prowadzenia kartotek klientów, urządzeń (także ich grup wg numeru katalogowego - zawarte są: numer i nazwa urządzenia, model), materiałów, operacji i pracowników,
  • Możliwość kontrolowania przeglądów okresowych urządzeń,
  • Możliwość utworzenia z poziomu programu wiadomości e-mail do klienta z informacją o zbliżającym się terminie przeglądu urządzenia,
  • Wprowadzanie usterek urządzeń,
  • Rozliczanie z klientem,
  • System cenników (cena netto, cena brutto) oraz wybór systemu naliczania (VAT zakupu/sprzedaży),
  • Podgląd i wydruk raportów/zestawień takich jak:
    • Uproszczone zlecenie
    • Raport serwisowy
    • Zlecenie serwisowe z kalkulacją kosztów naprawy
    • Pokwitowanie przyjęć do naprawy
    • Protokół reklamacyjny
    • Zestawienia przeglądów urządzeń klienta
    • Historia zleceń
    • Historia napraw urządzeń

SYSTEM RAPORTÓW

Bogaty zestaw raportów obejmuje popularne wydruki stosowane w serwisach. Raporty te mogą być dodatkowo rozbudowane według potrzeb Klienta.

 

 IDENTYFIKACJA SPRZEDANYCH PRODUKTÓW

Ewidencja wyrobów sprzedawanych Klientowi pozwala na identyfikację każdego sprzedanego towaru i powiązanie go z właścicielem oraz użytkownikiem, co daje korzyści związane z późniejszym serwisowaniem danego produktu. Program pozwala na zautomatyzowane powiadamianie drogą mailową o nadchodzącym terminie przeglądu.

 

WIARYGODNA, SZYBKA INFORMACJA ZWROTNA DLA KLIENTA

Pełna ewidencja zleceń serwisowych i zmienne statusy nadawane w czasie rzeczywistym na poszczególnym etapie wykonania prac pozwalają na kontrolę stanu zaawansowania danego zlecenia. Dzięki temu pracownicy są w stanie w każdym momencie sprawdzić jego status.

 

Kliknij, aby pobrać wersję próbną