Ta strona używa plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Rozumiem

Serwis

Aplikacja Serwis jest modułem serwisowym pozwalającym na kontrolowanie bieżącej obsługi serwisu wraz z rozliczeniem Klientów. System został stworzony z myślą o firmach poszukujących bardzo przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu serwisowego.

Serwis umożliwia łatwe wyszukiwanie, przyjęcie produktu do serwisu, rejestrację jego przeglądu/naprawy oraz wydanie urządzenia Klientowi. Zapewnia automatyzację operacji serwisowych oraz łatwy dostęp do informacji o stanie realizacji.

 CO UMOŻLIWIA PAŃSTWU PROGRAM?

  • Łatwe rejestrowanie przyjęć, napraw i wydań urządzenia
  • Wydanie materiałów do zlecenia serwisowego i rejestracja usług (operacji wykonywanych)
  • Wystawianie zleceń wewnętrznych - dostępne w wersji współpracującej z Systemem Symfonia ERP
  • Prowadzenia kartotek Klientów, urządzeń (także ich grup wg numeru katalogowego - zawarte są: numer i nazwa urządzenia, model), materiałów, operacji i pracowników
  • Możliwość kontrolowania przeglądów okresowych urządzeń
  • Możliwość utworzenia z poziomu programu wiadomości e-mail do Klienta z informacją o zbliżającym się terminie przeglądu urządzenia
  • Wprowadzanie usterek urządzeń
  • Rozliczanie z Klientem
  • System cenników (cena netto, cena brutto) oraz wybór systemu naliczania (Vat zakupu/ sprzedaży)
  • Podgląd i wydruk raportów/zestawień takich jak:
  • Uproszczone zlecenie
  • Raport serwisowy
  • Zlecenie serwisowe z kalkulacją kosztów naprawy
  • Pokwitowanie przyjęć do naprawy
  • Protokół reklamacyjny
  • Zestawienia przeglądów urządzeń Klienta
  • Historia zleceń
  • Historia napraw urządzeń

 SYSTEM RAPORTÓW

Bogaty zestaw raportów obejmuje popularne wydruki stosowane w serwisach. Raporty te mogą być dodatkowo rozbudowane według potrzeb Klienta.

 

 

 IDENTYFIKACJA SPRZEDANYCH PRODUKTÓW

Ewidencja wyrobów sprzedawanych Klientowi pozwala na identyfikację każdego sprzedanego towaru i powiązanie go z właścicielem oraz użytkownikiem, co daje korzyści związane z późniejszym serwisowaniem danego produktu. Program pozwala na zautomatyzowane powiadamianie drogą mailową o nadchodzącym terminie przeglądu.

 

WIARYGODNA, SZYBKA INFORMACJA ZWROTNA DLA KLIENTA

Pełna ewidencja zleceń serwisowych i zmienne statusy nadawane w czasie rzeczywistym na poszczególnym etapie wykonania prac pozwalają na kontrolę stanu zaawansowania danego zlecenia. Dzięki temu pracownicy są w stanie w każdym momencie sprawdzić jego status.

 

Kliknij, aby pobrać wersję próbną